Subject: RE: 20250213_EER2571UAS_22.MAR_NURSIPALU_FRA
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 11:03:27 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, March 14, 2025 10:59 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: 20250213_EER2571UAS_22.MAR_NURSIPALU_FRA

Tere

Palume kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 14, 2025 9:52 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20250213_EER25xxUAS_22.MAR_NURSIPALU_FRA

Tere

Ala tunnus on EER2571UAS.

Designaatorite teemad peame arutama EANS-iga. Annan Teile teada, kui saan
teada nende arvamuse selle kohta.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 13, 2025 10:37 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20250213_EER25xxUAS_22.MAR_NURSIPALU_FRA

Tere

Palume tunnust alale:

A)EETT B)2503220700 C)2503220900

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 575010N 0265016E - 575010N 0265047E - 575003N 0265047E -
575003N 0265016E - 575010N 0265016E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372  5393
4987 OR + 33 6 13 99 48 25

F)SFC G) 1000FT AMSL

Paikneb Nursipalu HV sees kirde nurgas.

Jagan taustinformatsiooni lisaks. Prantsusmaa üksus on kaardistamas Lõuna-
ja Kirde-Eestis erinevaid objekte(Raudteetammid, sillad jms). Erinevaid
objekte kokku on palju ning neil on lühiajalised, väikesed ja madalad
soovid, mis tähendab, et enamuse objektidest lendavad avatud kategoorias,
kuid on teatud kohad, kus vajavad kõrgemat õhuruumi kui 120m maapinnast.
Mis te arvate, kas designaatorite säilitamiseks tasuks neid alasid
eraldada omavahel tähega?

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.